Nini's Creations

Info en afspraken


Om alles goed te laten verlopen, werk ik met afspraken. Dit zodat er zowel voor U, als voor mij, geen misverstanden kunnen zijn.


Hieronder vind u alle info. 

Op afspraak


Voor alles vlot te laten verlopen, en om al uw wensen te vervullen, werk ik enkel op afspraak. Meer Info... 

Dossier 


Elke klant krijgt een 'dossier', hier houd ik alle nuttige info bij. Bv; welke producten ik laatst gebruikt heb, of er een nagel gebroken was, welke kleur u laatst gekozen hebt, enc,... 

Bistro Nini


Tijdens uw afspraak krijgt U ook steeds een verfrissend drankje, of een warme koffie indien U dit wenst. 

Garantie


We geven u de garantie van 1 week, d.w.z. dat U bij een herstelling binnen de 1ste week niets hoeft te betalen. 

Hygiëne 


Een goede hygiëne is erg belangrijk, ik besteed hier dan ook extra aandacht aan. Elke klant krijgt onder andere een persoonlijke vijl.

Persoonlijke therapeute


Naast het verwennen van uw handen en voeten, sta ik ook steeds open voor een babbel. Want geef nu toe, een gezellige babbel is altijd leuk, toch? 


Op tijd komen


Om te vermijden dat we uw afspraken moeten annuleren, vragen we om steeds tijdig aanwezig te zijn.


Vanaf een vertraging van 15min, ben ik genoodzaakt om de afspraak te annuleren. Dit omwille van tijdgebrek bij de volgende klant. 




Nail Art op voorhand aanvragen


Indien je een speciale NailArt wenst, vraag ik om dit steeds even op voorhand te vragen. Dit zodanig dat ik het design op de afspraak zelf niet hoef te weigeren, wegens tijdgebrek. 


Je kan dit checken, door even een berichtje, telefoontje, chatbericht of mail te sturen met eventueel een foto van het gewenste design. 




Cash geld


Om misverstanden te vermijden, vraag ik vriendelijk om steeds voldoende cash bij te hebben. Er is een mogelijkheid om via PayConiq te betalen, maar deze app heeft ook een limiet. Eens deze limiet bereikt is, kan er niet meer via de app betaald worden.


Vandaar de vraag om steeds cash geld bij te hebben. Ik werk niet met overschrijvingen. 



Niet aanwezig zijn


Indien U uw afspraak moet annuleren, vragen we om dit minstens 24u op voorhand te melden. 


Komt U niet opdagen op uw afspraak, zonder (tijdig) te verwittigen, zullen er kosten aangerekend worden.



 

Tijd per klant


Per klant reken ik een tijd aan van 2u. Dit wilt zeggen, dat je met binnen deze 2u alles mag vragen (liefst geen geld natuurlijk). Alles wat niet mogelijk is (NailArt,...) binnen deze 2u, zal ik jammer genoeg moeten weigeren.


Daarom vraag ik dan ook om speciale diensten op voorhand even te vragen. 



 

Kortingen


Bij speciale gelegenheden geef ik soms ook acties en/of kortingen.

Deze acties en kortingen kan je steeds terugvinden op de website, facebook en instagrampagina.


Houd dus zeker een oogje in het zeil! 


Bekijk hier alle kortingen